Autor: Zoe Sugg

Rok vydania: 2015

Vydavateľstvo: Slovart

Počet strán: 288

Typ väzby: pevná

Moje hodnotenie: 4/5

Na túto knižku som našla rôzne recenzie. Niekomu sa páčila, niekomu nie. Dávnejšie som uvažovala o jej kúpe, ale odradili ma niektoré negatívne komentáre. Vo februári som na Martinuse objavila akciu na knihy od Slovartu a medzi nimi som zahliadla Girl Online. Kvôli celkom dobrej cene som si ju kúpila spolu s ďalšou knihou. Vyzdvihla som si ju niekedy koncom jarných prázdnin a nasledujúci týždeň ma čakal lyžiarsky. Povedala som si, že v autobuse alebo večer na izbe ju budem čítať (nechcela som si so sebou brať nejaké fantasy knihy). Počas cesty, ktorá trvala dve hodiny, sa mi podarilo prečítať asi jednu stranu. 😀 Počas pobytu (trval 5 dní, pondelok až piatok) som si už vôbec nenašla čas. Cestou domov sa mi podarilo prečítať asi 15 strán, takže ten týždeň som mala pauzu od čítania. 😀

O čom je?

Penny je pätnásťročné dievča žijúce v Anglicku, v Brightone spolu so svojimi rodičmi a starším bratom a jej záľubou je fotografovanie. Zároveň si vyvtorila blog, na ktorom pod prezývkou Girl online uverejňuje články o rodine, priateľstve,… proste o všetkom možnom. Je nemotorná, a keď sa strápni na školskom vystúpení, jej mama dostane ponuku na usporiadanie svadby v New Yorku tesne pred Vianocami. Pre Penny je to záchrana, a tak s rodičmi a svojím najlepším kamarátom Elliotom odlieta za veľkú mláku. V Amerike spozná a zaľúbi sa do Noaha a na blogu o ňom píše pod prezývkou Chlapec z Brooklynu. Noah však pred ňou skrýva jedno tajomstvo.

Ako sa ich vzťah vyvinie a ako to celé dopadne si musíte prečítať sami. 🙂

A aký mám na ňu názor?

Musím priznať, že keby ma tá kniha od prvej strany chytila, našla by som si na ňu čas. Ale rozbiehala sa pomalšie. Postupne ma zaujímala čoraz viac a aj keď mi od polovice knihy bolo jasné to Noahovo tajomstvo, predsa som len bola niektorými objasneniami na konci prekvapená.

Bola to však zaujímavá knižka, taká príjemná, oddychová. Občas som sa aj zasmiala. 😀 Zároveň poukazuje, ako internet a online svet môže ovplyvniť človeka.

Nápad bol dobrý, kniha sa čítala ľahko, ale nepatrí medzi moje “topky”. Nehovorím, že je to zlá kniha to nie! Páčila sa mi, ale 5 hviezdičiek si podľa mňa nezaslúži. 🙂

Odporúčam ju nenáročným čitateľom a romantickým dušiam. 🙂